Realizacja filmów szkoleniowych

Idea projektu polega na realizacji Filmów Szkoleniowych dla Konsultantów/ Pracowników Sprzedaży/ … opierającego się na wykorzystaniu efektu formy filmowej ze specjalistycznymi rozwiązaniami z zakresu umiejętności promocji, sprzedaży, czy używania innych narzędzi marketingu.
Co robimy?
W największym uproszczeniu chodzi o przedstawienie w filmie realnych sytuacji, w jakich znajdują Pracownicy w realnej pracy
i pokazanie optymalnych i oczekiwanych zachowań. Dodatkowo do filmu może być załączony podręcznik wiedzy praktycznej z zakresu tematyki prezentowanej w filmie, z materiałem merytorycznym oraz testami – które mogą służyć samo-edukacji.
Filmy wraz z podręcznikami mogą być:
- narzędziem do prowadzenia szkoleń
- elementem „welcome pack-u” dla nowych Pracowników,
- wsparciem szkoleniowym na potrzeby e-learning-u.
Tematyka szkoleń
Tematyka filmu może być dowolna i uwzględniać takie obszary jak:
- Budowanie relacji z Klientem
- Obsługa Klienta
- Organizacja pracy, zarządzanie czasem
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze Klientów
- Profesjonalna prezentacja produktów i autoprezentacja
- Cross-selling w sprzedaży
- Etyka w działalności pracowników
- …
Dlaczego warto?
- Wzmocnienie zrozumienia PRZEKAZÓW MARKETINGOWYCH oraz PRACY Z MATERIAŁAMI PROMOCYJNYMI, prezentacjami oraz innymi zaproponowanymi przez Firmę narzędziami marketingowym
- Wzmocnienie rozumienia działania SPRZEDAŻOWEGO MODELU PROMOCYJNEGO obowiązującego w Firmie
- Praktyczne pokazanie połączenia działań marketingowych ze sprzedażowymi
- „Przełożenie” języka marketingowego na sprzedażowy
- Kształtowanie odpowiednich postaw Pro-sprzedażowych, mających wspierać rozwój podejścia jakościowego w Firmie
- Wdrożenie innowacyjnej metody szkoleniowej – fabularny film szkoleniowy
- Narzędzie dla Trenerów/Szefów Regionów do rozwoju Konsultantów
- Promocja „samo-edukacji”
- Film może być także silnym emocjonalnie elementem, integrującym pracownika z firmą i całym zespołem
- Możliwość wykorzystanie szkoleń video w systemie e-learningu
Jak działamy?