BANDW popravione shutterstock 133083470v2

Szkolenia otwarte

Głównym celem naszych projektów szkoleniowych jest wspomaganie Klientów w rozwoju ich biznesu oraz doskonalenie kompetencji pracowników.

WIZERUNEK I WIARYGODNOŚĆ W BIZNESIE

Co wpływa na Klienta, że zaczyna myśleć: "ten prawnik czy notariusz jest wiarygodny"? Czy gwarancją takiego postrzegania naszej osoby jest wykonywany zawód? Może znana marka kancelarii, jaką reprezentujemy? Szkolenie ma na celu pokazać jak i co mówić żeby być postrzeganym jako spójny i wiarygodny.

Cele szkolenia/Umiejętności nabywane podczas warsztatów

  • Budowania wiarygodnego wizerunku i przekazu opartego na wiarygodności
  • Stworzenie i rozwijanie profesjonalnego wizerunku Prawnika poprzez autentyczność i spójność.
  • Zarządzanie swoim przekazem niewerbalnym i werbalnym.
  • Określenie zasad mowy ciała w spotkaniach zawodowych z Klientami.
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu przestrzegania dobrych obyczajów oraz zastosowania zasad etykiety w biznesie podczas spotkań, konferencji, business lunchu itd.
  • Świadome kreowanie wizerunku zgodnego z etykietą biznesu.
  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku przez właściwy dobór garderoby.
  • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w zakresie profesjonalnych kontaktów z Klientami.
  • Poznanie zasad autoprezentacji zgodnych z savoir vivre i protokołem dyplomatycznym.
  • Wykorzystanie pozytywnego wpływu etykiety biznesu, na jakość kontaktów z Klientem.
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności o profesjonalnych wystąpieniach w mediach.
szkolenia wiz

Czas trwania: prosimy o kontakt
Cena: prosimy o kontakt
Trenerzy: prosimy o kontakt

WIĘCEJ INFORMACJI

PRAWO MA GŁOS

Zdrowy i profesjonalnie używany „głos” umożliwia mówienie w ciągu dnia, bez obciążania strun głosowych. Wiedza jak o niego dbać pozwala zmniejszyć częstotliwość występowania chorób wywołanych jego obciążeniem. Trening natomiast pokaże jak wykorzystać i wzmocnić jego naturalny potencjał.

Cele szkolenia/ Umiejętności nabywane podczas warsztatów:

  • Jak rozwijać „głos”, żeby chciano nas słuchać?
  • Jak zadbać o swój głos? Jak mówić, żeby mój głos się nie męczył i mówienie było przyjemnością?
  • Jak mówić, żeby mój głos był mocny, nośny, barwny, zaciekawiał i angażował odbiorców?
  • Jak wspierać kulturę słowa, aby wzmocnić spójność i autentyczność przekazu niewerbalnego?
  • Jak mówić, żeby słuchacze zapamiętali to, co w mojej wypowiedzi jest najważniejsze?
  • Co zrobić, żeby nie było słychać w głosie zdenerwowania czy negatywnych emocji?
  • Jakie techniki emisji głosu i naszej osobowości wykorzystać, żeby wizerunek był SPÓJNY i wiarygodny oraz budował autorytet?
  • Jak eliminować momenty, które Klient identyfikuje jako brak wiarygodności czy jej spadek?
  • Jak panować nad swoim ciałem podczas pracy?
szkolenia glos

Czas trwania: prosimy o kontakt
Cena: prosimy o kontakt
Trenerzy: prosimy o kontakt

WIĘCEJ INFORMACJI