Szkolenia otwarte

Głównym celem naszych projektów szkoleniowych jest wspomaganie Klientów w rozwoju ich biznesu oraz doskonalenie kompetencji pracowników.
WIZERUNEK I WIARYGODNOŚĆ W BIZNESIE
Co wpływa na Klienta, że zaczyna myśleć: "ten prawnik czy notariusz jest wiarygodny"? Czy gwarancją takiego postrzegania naszej osoby jest wykonywany zawód? Może znana marka kancelarii, jaką reprezentujemy? Szkolenie ma na celu pokazać jak i co mówić żeby być postrzeganym jako spójny i wiarygodny.
Cele szkolenia/Umiejętności nabywane podczas warsztatów
- Budowania wiarygodnego wizerunku i przekazu opartego na wiarygodności
- Stworzenie i rozwijanie profesjonalnego wizerunku Prawnika poprzez autentyczność i spójność.
- Zarządzanie swoim przekazem niewerbalnym i werbalnym.
- Określenie zasad mowy ciała w spotkaniach zawodowych z Klientami.
- Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu przestrzegania dobrych obyczajów oraz zastosowania zasad etykiety w biznesie podczas spotkań, konferencji, business lunchu itd.
- Świadome kreowanie wizerunku zgodnego z etykietą biznesu.
- Kreowanie profesjonalnego wizerunku przez właściwy dobór garderoby.
- Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w zakresie profesjonalnych kontaktów z Klientami.
- Poznanie zasad autoprezentacji zgodnych z savoir vivre i protokołem dyplomatycznym.
- Wykorzystanie pozytywnego wpływu etykiety biznesu, na jakość kontaktów z Klientem.
- Zdobycie wiedzy i umiejętności o profesjonalnych wystąpieniach w mediach.

Czas trwania: prosimy o kontakt
Cena: prosimy o kontakt
Trenerzy: prosimy o kontakt
PRAWO MA GŁOS
Zdrowy i profesjonalnie używany „głos” umożliwia mówienie w ciągu dnia, bez obciążania strun głosowych. Wiedza jak o niego dbać pozwala zmniejszyć częstotliwość występowania chorób wywołanych jego obciążeniem. Trening natomiast pokaże jak wykorzystać i wzmocnić jego naturalny potencjał.
Cele szkolenia/ Umiejętności nabywane podczas warsztatów:
- Jak rozwijać „głos”, żeby chciano nas słuchać?
- Jak zadbać o swój głos? Jak mówić, żeby mój głos się nie męczył i mówienie było przyjemnością?
- Jak mówić, żeby mój głos był mocny, nośny, barwny, zaciekawiał i angażował odbiorców?
- Jak wspierać kulturę słowa, aby wzmocnić spójność i autentyczność przekazu niewerbalnego?
- Jak mówić, żeby słuchacze zapamiętali to, co w mojej wypowiedzi jest najważniejsze?
- Co zrobić, żeby nie było słychać w głosie zdenerwowania czy negatywnych emocji?
- Jakie techniki emisji głosu i naszej osobowości wykorzystać, żeby wizerunek był SPÓJNY i wiarygodny oraz budował autorytet?
- Jak eliminować momenty, które Klient identyfikuje jako brak wiarygodności czy jej spadek?
- Jak panować nad swoim ciałem podczas pracy?

Czas trwania: prosimy o kontakt
Cena: prosimy o kontakt
Trenerzy: prosimy o kontakt