Zewnętrzny dział zakupów

Uzyskanie oszczędności wynikających z redukcji cen kupowanych materiałów i usług oraz kosztów związanych z rekrutacją i szkoleniem specjalistów, dzięki możliwości przekazania na zewnątrz funkcji Działu Zakupów lub fragmentów procesu zakupowego.
Dlaczego warto?
- Firma otrzymuje procedury zakupowe dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych
- Korzysta z wiedzy i doświadczenia specjalistów z zakresu zakupów
- Unika ryzyka konfliktu interesów
- Osiąga korzyści wynikające z redukcji kosztów funkcjonowania wewnętrznego działu zakupów
- Dzięki korzyściom skali oraz naszej specjalizacji w poszczególnych grupach materiałowych
i usługowych, może osiągnąc znacznie lepsze warunki handlowe - Obniża ryzyko związane z niezadowalającymi wynikami zewnętrznych specjalistów
poprzez wynagrodzenie na bazie "success fee" - Otrzyma regularne przeglądy dostawców i porównanie cen z cenami rynkowymi
Jak działamy?
Proponujemy pełną obsługę oraz kontrole procesów zakupowych w obszarach niezbędnych do sprawnego funkcjonowania Firmy.